NAJCZĘŚCIEJ
ZADAWANE PYTANIA
1.
Czy wykonujecie usługę archiwizacji w siedzibie zleceniodawcy?
Tak, usługa archiwizacji wykonywana jest w siedzibie zleceniodawcy. Do wykonania usługi niezbędny będzie dostęp do biurka (stołu), dostęp do prądu oraz wystarczająca ilość miejsca do rozłożenia porządkowanych dokumentów.
2.
Jakie kwalifikacje mają osoby pracujące w MW Archiwa?
Nasi archiwiści to absolwenci studiów wyższych I i II stopnia z zakresu Archiwistyki i zarządzania dokumentacją. Specjalistyczne wykształcenie i wieloletnie doświadczenie są gwarancją wykonywania usług na najwyższym poziomie.
3.
Co zawiera usługa porządkowania dokumentów?
- uporządkowanie dokumentów określonych w zleceniu poprzez nadanie im kategorii archiwalnej,
- opracowanie dokumentów przez segregację na komórki organizacyjne, wg. wykazu akt,
- opisanie zewnętrznej strony segregatora (kartonu archiwalnego) poprzez: nazwę instytucji i komórki organizacyjnej, znaku i tytułu wg wykazu akt, oznaczenie kategorii archiwalnej. Przy dokumentach kategorii B podanie również dat skrajnych teczki,
- oklejenie półek oznaczeniami ułatwiającymi nawigację,
- wydzielenie dokumentów, których czas przechowywania minął oraz sporządzenie ich spisu,
- przekazanie wyznaczonemu przez zleceniodawcę pracownikowi uporządkowanego archiwum oraz przeszkolenie ze sposobu korzystania z archiwizowanych dokumentów.
4.
Czy świadczą Państwo usługi w innych województwach?
Firma MW Archiwa działa na terenie całego kraju. Siedziba firmy znajduje się w Toruniu, natomiast nasi pracownicy każdego dnia realizują zlecenia dla Klientów z różnych województw m.in. mazowieckiego, pomorskiego, wielkopolskiego, łódzkiego czy warmińsko-mazurskiego.
5.
Jaki jest czas realizacji usługi archiwizacji dokumentów?
Archiwizacja dokumentów to złożony proces składający się z kilku czynności. Termin realizacji każdego zlecenia jest ustalany indywidualnie, w oparciu o potrzeby Klienta, ilość i stan dokumentów, ustalenia wewnętrzne.
6.
Gdzie znajdę cennik archiwizacji (porządkowania) dokumentów?
Ceny archiwizacji (porządkowania) dokumentów zależą od wielu czynników – stanu opracowania, kategorii archiwalnej, stanu dokumentów. Dlatego ceny porządkowania dokumentów ustalane są indywidualnie po przeprowadzeniu audytu przez pracownika MW Archiwa, który po zapoznaniu się z dokumentami przeznaczonymi do porządkowania określi cennik i omówi wszystkie elementy, mogące mieć wpływ na cenę.
7.
Jak długo trwa realizacja usługi porządkowania dokumentów?
Czas realizacji poszczególnych usług uzależniony jest m.in. od ilości dokumentów, ich stanu zachowania, a także kategorii archiwalnej (kat. A, kat. B). Czas wykonania usługi każdorazowo ustalany jest indywidualnie.