Jesteśmy polską firmą,  która dostarcza kompleksowe rozwiązania w zakresie archiwizacji i obsługi dokumentów. MW archiwa to zespół profesjonalistów m.in. absolwentów archiwistyki i zarządzania dokumentacją, administracji i prawa. Specjalizujemy się w archiwizacji i porządkowaniu dokumentacji z wykorzystaniem nowoczesnych technologii, które pozwalają optymalizować koszty back-office.

Tworzymy rozwiązania w zakresie archiwizacji i zarządzania dokumentacją, które podnoszą komfort pracy z dokumentacją i obniżają koszty.

0lat
Pracujemy dla Was od 7 lat.
0miast
Odwiedziliśmy wykonując usługi porządkowania i archiwizacji dokumentów.
0%
Klientów wystawiło nam pozytywne rekomendacje.
0archiwów
Uporządkowaliśmy i wyposażyliśmy w odpowiednie narzędzia wyszukiwawcze.
0szkoleń
I ponad 200 przeszkolonych osób w zakresie prowadzenia archiwum zakładowego.

STAWIAMY NA ZESPÓŁ

Nasz zespół tworzą absolwenci specjalistycznych kierunków m.in. archiwistyki i zarządzania dokumentacją, informatyki, administracji i prawa. Wykształceni specjaliści posiadający duże doświadczenie w pracy przy różnego rodzaju projektach porządkowania i archiwizacji dokumentów, wdrażania systemów elektronicznego zarządzania dokumentacją, wdrażania procedur organizacyjno – prawnych i podnoszenia bezpieczeństwa informacji wewnątrz organizacji to gwarancja jakości i niezawodności.

Wierzymy, że nasze doświadczenia, wzajemne uzupełnienie się członków zespołu jest kluczem do dostarczania Klientom rozwiązania szytego na miarę jego potrzeb. Dzięki takiemu podejściu zespół MW archiwa jest w stanie oferować kompleksowe usługi na najwyższym poziomie.

Specjalizujemy się w optymalizacji procesów biznesowych back-office z wykorzystaniem nowoczesnych technologii. Nie ograniczamy się do tradycyjnego porządkowania i archiwizacji dokumentów. Jesteśmy fanami łączenia wiedzy archiwistów z możliwościami nowych technologii. Bogate doświadczenia we współpracy z naszymi partnerami pozwala nam na wyjątkowo efektywne realizacje usług. Czujemy się wspaniale, gdy nasza praca przekłada się na wymierne korzyści dla naszych Klientów.

Realizujemy usługi dla małych i średnich firm, instytucji samorządowych i dużych korporacji. Mieliśmy przyjemność wykonywać usługi porządkowania i archiwizacji w takich miastach jak: Toruń, Bydgoszcz, Włocławek, Grudziądz, Inowrocław,  Bełchatów, Brodnica, Łódź, Poznań, Olsztyn.

NASZA HISTORIA

2012

Pierwsze doświadczenie zdobywaliśmy jako podwykonawcy, przy boku doświadczonych archiwistów. Rozpoczęliśmy działalność w zakresie porządkowania dokumentów w województwie kujawsko-pomorskim i łódzkim.

2015

Firma ArchDoc zmienia się w MW Archiwa. Po zmianach oferujemy kompleksowe usługi w zakresie porządkowania archiwów na terenie całego kraju.

2017

Padł rekord ilości opracowanej przez nas dokumentacji – 6 000 metrów bieżących w ciągu 6 miesięcy, a w ciągu całego roku 2017 ponad 11 000 metrów bieżących.

2018

Uruchomiliśmy usługę mobilnego niszczenia dokumentów. Jako nieliczni proponujemy brakowanie dokumentów na terenie Państwa firmy, zapewniając najwyższy poziom bezpieczeństwa informacji, zachowując przy tym atrakcyjną cenę.

Jesteśmy ekspertami w obszarze usług obsługi dokumentów   CZYM SIĘ ZAJMUJEMY?