Nasz zespół tworzą absolwenci specjalistycznych kierunków m.in. archiwistyki i zarządzania dokumentacją, informatyki, administracji i prawa. Wykształceni specjaliści posiadający duże doświadczenie w pracy przy różnego rodzaju projektach porządkowania i archiwizacji dokumentów, wdrażania systemów elektronicznego zarządzania dokumentacją, wdrażania procedur organizacyjno – prawnych i podnoszenia bezpieczeństwa informacji wewnątrz organizacji to gwarancja jakości i niezawodności.
Wierzymy, że nasze doświadczenia, wzajemne uzupełnienie się członków zespołu jest kluczem do dostarczania Klientom rozwiązania szytego na miarę jego potrzeb. Dzięki takiemu podejściu zespół MW archiwa jest w stanie oferować kompleksowe usługi na najwyższym poziomie.
Specjalizujemy się w optymalizacji procesów biznesowych back-office z wykorzystaniem nowoczesnych technologii. Nie ograniczamy się do tradycyjnego porządkowania i archiwizacji dokumentów. Jesteśmy fanami łączenia wiedzy archiwistów z możliwościami nowych technologii. Bogate doświadczenia we współpracy z naszymi partnerami pozwala nam na wyjątkowo efektywne realizacje usług. Czujemy się wspaniale, gdy nasza praca przekłada się na wymierne korzyści dla naszych Klientów.
Realizujemy usługi dla małych i średnich firm, instytucji samorządowych i dużych korporacji. Mieliśmy przyjemność wykonywać usługi porządkowania i archiwizacji w takich miastach jak: Toruń, Bydgoszcz, Włocławek, Grudziądz, Inowrocław, Bełchatów, Brodnica, Łódź, Poznań, Olsztyn.