Zajmujemy się kompleksową obsługą firm i instytucji w zakresie zarządzania dokumentacją. Nasze kluczowe kompetencje to przede wszystkim: porządkowanie i archiwizacja dokumentów, przechowywanie dokumentów, skanowanie dokumentów, niszczenie dokumentów, szkolenia oraz wsparcie procesów back-office. Jesteśmy przekonani, że nasze usługi podnoszą komfort pracy z dokumentacją oraz usprawniają obieg informacji. Zlecenia realizujemy na terenie całego kraju.
USŁUGI

PORZĄDKOWANIE
I ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW
Prawidłowa archiwizacja dokumentów to gwarancja bezpieczeństwa i pełnej kontroli nad przepływającą w firmie dokumentacją. Porządkowanie i archiwizacja dokumentów zapewnia ład informacyjny i obniża koszty związane z ich przechowywaniem.

NISZCZENIE
DOKUMENTÓW
Bezpieczne niszczenie dokumentów. Odbiór dokumentów z dowolnego miejsca, brak minimum ilościowego i najwyższe normy bezpieczeństwa w trakcie realizacji całego procesu niszczenia dokumentów.

PRZECHOWYWANIE
DOKUMENTÓW
Przechowywanie dokumentacji to przede wszystkim ochrona danych. Gwarantuje ją nowoczesne archiwum dokumentów prowadzone według najlepszych praktyk z branży przechowania dokumentów.

SKANOWANIE
DOKUMENTÓW
Masowe skanowanie i digitalizacja wszystkich rodzajów dokumentów. Przygotowanie do skanowania, skanowanie i elektroniczne archiwum – zarówno w małej firmie, jak i dużej organizacji.
WSZYSTKIE USŁUGI
PORZĄDKOWANIE
I ARCHIWIZACJA
Porządkowanie i archiwizacja wszystkich rodzajów dokumentów.
NISZCZENIE
DOKUMENTÓW
Najwyższe normy bezpieczeństwa, odbiór z dowolnego miejsca.
SKANOWANIE
DOKUMENTÓW
Skanowanie OCR i digitalizacja wszystkich rodzajów dokumentów.
PRZECHOWYWANIE
DOKUMENTÓW
Wynajem powierzchni do przechowywania wszystkich rodzajów dokumentów.
TRANSPORT
DOKUMENTÓW
Bezpieczny i szybki transport dokumentów na terenie Polski.
NORMATYWY
I PROCEDURY
Szkolenia, procedury, instrukcje archiwalne i kancelaryjne, wykazy akt i doradztwo prawne.
WYPOSAŻENIE
ARCHIWUM
Systemy przechowywania dokumentów, akcesoria do archiwum.
STAŁA OBSŁUGA
FIRM I INSTYTUCJI
Elastyczny model współpracy, doświadczeni archiwiści i narzędzia do prowadzenia i obsługi archiwum.
WSPARCIE
BACK-OFFICE
Outsourcing w zakresie obsługi innych procesów związanych z firmową dokumentacją.